Výživové poradenství

skipmenu

  • Kosmetika Phyris
  • Kosmetika PHYRIS
    Nově jsme začali pracovat a využívat i při přístrojových procedurách v péči o pleť oceněnou kosmetiku PHYRIS.Více
  • Celulitida
    Objevila se u vás celulitida? Pomůžeme vám s efektivní redukcí celulitidy pomocí kombinací několika procedur.Více
  • Chcete zhubnout?
    Objednejte se na konzultaci, při které shodnotíme současný stav organismu a probereme s vámi možnosti hubnutí pomocí procedur a správné životosprávy.Více

Logo salony-vybaveníZAKLÁDÁTE VLASTNÍ STUDIO? Odborně Vám poradíme a dokonale zaškolíme. www.salony-vybaveni.cz


tomenu

Výživové poradenství

Jak všichni víme, hubnutí není jednoduché, naopak v určitých okamžicích a při stresovém vypětí může být hodně těžké.

Proto je výživové poradenství jednou velice důležitých věcí. Jestliže budete málo jíst a vaše tělo tzv. podvyživovat, pak budete unavení bez elánu do života a vaše hubnutí nebude trvalé.

Naši odborníci jsou tu pro vás připraveni s vámi konzultovat veškeré vaše dotazy a předávat vám zkušenosti z oblasti stravovování.

Budeme se snažit vás naučit správně jíst tak, aby pro vás hubnutí nebylo utrpení, ale zábava a vy jste v daném stravovacím režimu zůstávali i po dokončení fáze hubnutí.

Rady a doporučení k hubnutí

  • Vždy snídat - ke snídani a v dopoleních hodinách jsou vhodné i potraviny obsahující sacharidy - müsli, ovoce, jogurt, apod.
  • Jíst v menších porcích, ale častěji (doporučeno 6 - 8 malých porcí). Snažit se jíst pestře, zařadit dopoledne ovoce, odpoledne zeleninu.
  • Vyhýbejte se tučným, mastným, příliš sladkým a kalorickým jídlům!
  • Udržovat si určitý odstup mezi jídly min. 2 hodiny a max. 4 hodiny!
  • Dodržovat pitný režim - vypít alespoň 2,5 l vody.
  • Nehladovět.
  • K večeři podávat lehčí jídlo. Hlavně se nepřejídat večer (na noc), když už budete mít chuť na kalorické jídlo - dát si ho spíše ke snídani (jednou za čas).
  • Potravu je vhodnější dostatečně rozkousat a rozmělnit v ústech - potrava bude lépe stravitelná.

Ideální stravovací denní režim:

  Ideální časové rozmezí Energetická hodnota
Snídaně 7 - 10 h. do 1000 - 1300 kJ (250 - 310 kcal)
Svačina 10 - 12 h. do 400 - 600 kJ (100 - 150 kcal)
Oběd 12 - 14 h. do 1000 - 1500 kJ (250 - 360 kcal)
Svačina 14 - 16 h. do 400 - 600 kJ (100 - 150 kcal)
Večeře 17 - 19 h. (min. 2 hod. před spánkem) do 800 - 1000 -  kJ (200 - 250kcal)
II.Večeře 19 - 21 h. (není nutná) do 400 - 600 kJ (100 - 150 kcal)

Výše uvedená tabulka je pouze orientační. Vždy záleží na individuálním energetickém příjmu sestaveným přesně na míru jedince!

Potraviny nevhodné pro správné stravování:

  • Salámy, uzeniny a klobásy.
  • Tučné maso.
  • Uzené a tučné ryby.
  • Hranolky, smažené brambůrky.
  • Sladkosti - sušenky, zákusky, čokolády, apod.
  • Slazené nápoje - limonády, coly, sladké šťávy, apod.
  • Tučné sýry a tučné mléčné výrobky
  • Slazené sušené ovoce, slazené kompoty.

Poptávka

tomenu